sobota, 6 lutego 2010

fotosynteza


9 komentarzy:

Zazu Bułczakos pisze...

odnajduję w tym pewien przekaz.

Kamil Misiek pisze...

zostałem zrozumiany. nie mam już po co żyć.

Zazu Bułczakos pisze...

bez przesady.
to jest zaledwie nić porozumienia.
teraz należy podjąć dialog z publicznością wykazująca skłonności do przemyśleń i komentarzy, łechtać, ganić i podpuszczać, non stop flirtując z jej uwagą.
a jak się uda, to zmienić target...co by nie umierać zbyt młodo;)

Kamil Misiek pisze...

to aż tyle roboty?! no to mi się nie chce...

Kamil Misiek pisze...

ALE! łechta mnie ta nić.

Zazu Bułczakos pisze...

łe, to ja się zamykam.

Kamil Misiek pisze...

nie no. Mów, a ja będę Cię wmanowcowywał.

Zazu Bułczakos pisze...

:)
to dajesz, bo nudno!

Kamil Misiek pisze...

"Mów, a ja będę Cię wmanowcowywał."